Troballes


Just estic mirant-me la roba d'estiu de la Rita i penso "li hauria de comprar algun pantaló curt guerrero", i mireu que em trobo al mercat!! Pantalons curts texans per un euro!! I jo que sense pensar-m'ho n'hi compro un parell.
Un cop a casa ja veure que els hi fem perquè siguin un pel més graciosos.


Doncs em venien de gust uns bombatxos... tan senzill com obrir una de les costures del camal i passar-hi una goma!
Li he deixat un nus fet, ja cosirem la mida quan els hagim de fer servir, no fos cas que no ens vagin bé a l'estiu.
Una idea fàcil i resultona, han quedat prou bé. Amb l'altre encara estic pensant que farem, potser també es convertirà en bombatxos, ja veurem.

Comentaris

SECUNDÀRIA A ha dit…
jeje! Molt xulos Txell! M'agrada molt la idea dels bombatxos! Petonets pels 4!