Troballes III


Una altra troballa a 1€!! La meva filla, que de pas sigui dit, ens ha sortit d'allò més femenina, em diu que vol faldilles, que no n'hi poso mai... pobreta té raó! Com que comença el bon temps i no em d'anar amb tot aquest rotllo dels leotardos/mitges a tot arreu, li donaré aquest gust i li deixaré posar faldilletes. I mireu al mercat em trobo això, no tenia ni botons, ni res per lligar-la, però això rai, ràpidament sol·lucionat amb un parell de "cierres" i un agafet. Desprès de molt pensar en aplicacions... no em sobra molt el temps... se'm va passat pel cap que altres vegades ja li havia fet a la Rita alguna samarreta així, uns quants botons i fils de colors i queda una cosa resultona i acolorida. Just el que necessitava!

Aquí teniu el resultat, prou bé no, i ella contenta amb la seva faldilla...ai que ens farà patir aquesta Rita.
El dia de l'estrena, ara ha heretat del seu pare la mania de fer ganyotes quan li fan fotos!



Comentaris

Bet ha dit…
Oooo... estupenda!! quina preciositat!!

a més, m'has donat una super-idea per una faldilla que tinc que és mooooolt avorrida!!!
Què bé Bet a més és molt ràpis i senzillet, i sempre queda bé!
laura ha dit…
q moooooooooooooonaaaaaaaaa!!!!!!!!!
BIMOBEBE ha dit…
T'ha quedat moníssima, i està guapíssima. Quina sort trobar gangues d'aquestes
Irina ha dit…
quina xulada! i la model la mes maca!!!!
g-i-b-a ha dit…
és super maca. Ens has d'explicar on trobes qaquestes gangues!!
Doncs remenant amb moooolt bons ulls pel mercat, amb paciència...sempre acabo trobant alguna coseta!