divendres, 13 d’agost de 2010

La Rita ja té Mei-tai




Per fi m'he decidit a provar de fer un Mei-Tai, més ben dit un mini-mei, el pròxim ja serà mida gran!
Com que la meva filla per sortir a passejar em diu que ella no té motxilla per poder anar amb les nines, m'apareix amb un mocador i em diu que li lligui per poder-les portar, a davant... a darrera, allà on li vingui de gust.



I com veieu, passa revisió a davant del mirall, per comprovar que tot estigui correcte!

Per internet he trobat mil tutorials de com es fan i aprofitant que ha sigut el seu aniversari li hem regalat un Mei-Tai, o motxilla com diu ella.





He aprofitat un reste de roba que m'encanta, de fet tinc unes cortines a casa amb aquesta tela, i una de quadrets taronges per fer-lo reversible.




Les tires unes restes d'una coixinera, així que ha quedat un Mei força simpàtic i virolat, just el que volíem.
Primer no li va fer massa cas, però ara ja es veu que li agrada més i de tant en tant em diu que li posi la motxilla per sortir, com fem amb l'Albert.



El pròxim repte fer-ne un per mi i un altre que m'han encarregat!!!
Ja penjaré fotos un cop enllestit.
Publica un comentari a l'entrada