Tutorial IO-IO flor


No em pregunteu perquè n'hi diuen io-io d'aquesta flor, però es veu que aquest és el nom pel qual tothom la reconeix.
Ja feia temps que rumiava que no pot ser que la gent afegeixi flors t'an alegrement a tot el que fa, no han de ser pas tan complicades de fer, així que investigant, investigant em vaig topar amb aquesta flor. Fantàstica, ràpida i sobretot molt "resultona".
Aquí teniu els passos.



Primer busqueu algun objecte circular de per casa, jo vaig provant, gots, tapes... tot el que veig rodonet, a vegades em pregunten "qué fas amb això?".


Ha de quedar una rodona, però no patiu si no és perfecte que no es notarà al final.



Un cop feta la rodona, és tan fàcil com repassar tot el voltant amb un punt a mà. Penseu a fer un nus al final del fil.


Quedarà una cosa semblanta a aquesta.


Desprès és tant i tan senzill com estirar i deixar que la flor es vagi arrugant, penseu que la part bona de la tela és la que ha de quedar arrugada.



Tindrà aquesta pinta.




Feu un nus quan ja estigui tot arrugat per fixar la flor i ja està, ara hi podeu afegir un botó al centre, un tros de feltre, més roba... el que us vingui més de gust.


I llestos per fer les aplicacions a samarretes, bolsos, moneders.. infinitat de llocs, qué us sembla aquest moneder, però no us n'enamoreu que ja està reservat.



Pròximament més moneders a "Marieta&Co", gairebé ja estan enllestits!

Comentaris

ROSA ha dit…
Molt fàcil i molt xulo! moltes gràcies pels regals, la bosseta es molt maca, ho vaig rebre dijous pero era el cumple de lucia i he estat molt liada fent les meves cosetes ( piruletes de galetes decorades, cupcakes i per cert les teves xuxes q van ser tot un èxit) Novament gràcies
laura ha dit…
q xulo, Txell! enseguida ho probaré!
Maria ha dit…
Eii! ja ho he provat!
Senzillissim i amb un gran resultat...

Moltes gràcies per aquest blog tan ilustratiu i que enconama ganes de fer tante coses...(estic mirant maquines de cosir de segona mà per posarm-hi en sèrio!)

Felicitats per tot!
Ben veritat ioio, yo-yo, fuxico i més noms que té encara. N'hi ha de tantes i tan maques. Ara per fer-ne un collaret, una agulla. Fins ben aviat!