Faldilles de faldilla.







Direu que és un títol una mica rebuscat, però és que és així tenia una faldilla, que em vaig comprar moooolt barateta quan estaqva embarassada ja de la Rita i que no he fet servir mai, ni m'he decidit mai a arreglar-la així que l'he empetitit i n'he fet vàries.
Aprofitant que tinc dues nebodes, la Maria de 3 anys i la Laia d'1 que tenen l'aniversari molt a prop i són germanes els he fet unes faldilles iguals, amb algun detallet que les fa diferents i úniques.
El millor de tot és que he encertat la talla "a ojo", per la nit del 24, van cagar el tió les dues ben iguals i feien molta patxoca.
Una cosa ben senzilla, he tallat a la mida que em semblava que em podria anar bé i només ajuntar i fer una vora a dalt.
Deixo el tutorial que les fotos s'expliquen bastant millor que jo!!!

Primer buscar una faldilla que creieu que s'ajusti a la mida de la que voleu fer. Penseu que la faldilla gran està doblegada, així sortirà tota d'una peça i nomès haureu de fer un cosit per ajuntar-la.


Retallar la peça, jo en aquesta la vaig retallar massa estreta de dalt, si ho feu recte us serà més fàcil de fer la vora final.


Embastar el costat que ha quedat obert per fer-hi un repunt.

Un cop fet, passar-hi un altre repunt perquè no es desfili. Si la vostra màquina no fa aquest tipus de punts amb un zig-zag també servirà. Queda una cosa així.


Doblegar la tela repuntada cap a un costat i embastar amb agulles, li farem un altre repunt, així quedarà ben pla i per la cara bona com si fos de professional, no es notarà la diferència amb les altres parts us ho asseguro.


Aquí ho teniu.

Fer un dobleg a la part de dalt, penseu de quina mida serà la goma elàtica que hi posareu.


Un altre dobleg i embastar amb agulles. I un repunt, pensant a deixar un tros per afegir-hi la goma elàstica.


Tanquem el repunt i ja tenim la faldilla enllestida!!!


Aquesta és la de la Maria que li vaig fer una diadema a conjunt, que la Laieta encara no té cabells. Tinc el tutorial de la diadema pendent ho prometo!!!

Comentaris

Ha quedat preciosa! Segur que els va encantar.
Bet ha dit…
Ostres, Txell, que guais... això de tenir nenes és estupendu eh?...
g-i-b-a ha dit…
Són molt boniques!! i la diadema és "súper!"
diplodoc ha dit…
T'han quedat molt bé, segur que estaven encantades!! M'apunto el tutorial per quan la meva filla sigui una mica més gran.
Es molt maco!
Segur que li queda molt i molt bé!