Un any de "vales"


Aquest ha sigut un any de regals de reis amb "vales", però com que sempre m'ha semblat molt soso això de regalar un "vale per" i prou, els he fet a tots alguna cosa perquè no fos un paperet sol.
Ja veieu fins al capdamunt de feina i tinc la brillant idea de posar-me a cosir de més a més, però els que em coneixen ja saben que m'encanta embolicar, buscar el millor emboltori, el llaç... l'Albert a vegades em diu que em passo dedican-t'hi massa estona. Però qué voleu que us digui si entra bé per la vista de bones a primeres, estas més predisposat a que t'agradi el regal.
Això sí no us els mireu molt d'aprop que estan cosits "a salto de mata" i sense masses miraments.


El primer és el de l'Albert papa... a ell li encanten els quadres i em sembla que el moneder li va fer més gràcia de la que m'imaginava i tot.
Els reis de les rebaixes ja li han portat la seva jaqueta nova, que ja està "requeteestrenada".


Aquest és per ma germana i el meu cunyat: "Aires de Barcelona", us deixo el link per si us interessa. Són uns banys termals al costat del parc de la Ciutadella, fantàstics, súper tranquils, ho heu de probar, l'Albert m'hi va fer una sopresa! Ja fa...quan encara teniem temps per a questes coses...


I l'últim, però no menys important el del meu pare, un any de subscripció a la revista "Digital Foto". És complicat fer-li regals i crec que deu ser una de les persones que té una col·leció de corbates més gran del món, així que no valia una altra corbata. I encantat amb el seu regal!!!

Comentaris

diplodoc ha dit…
Quina bona idea donar així els vales. Jo sempre ho faig en un sobre decorat però així m'agrada més, encara que és molta més feina, però paga la pena.