Tutorial flor de cinc pètals


Us deixo un tutorial d'una flor que m'encanta i que s'ha convertit en un molt bon recurs per reutilitzar els trossos de tela que em van quedant i per passar estones buides, ja que si ho tens tallat amb un fil i una agulla en pots anar fent a tot arreu!
He aprofitat per fer unes fotos per al tutorial amb la tanquilitat de la passada setmana blanca, la Rita jugant amb les cosinetes i l'Albert de "siesta".


Primer de tot heu de trobar l'objecte amb la mida ideal, penseu que es va doblegant així que si trieu una circumferència molt petita la flor quedarà minúscula, jo trobo que una bona mida és la dels gots de coloraines de l'IKEA, segur que els que teniu nens en teniu per casa!


Marquem i retallem cinc circumferències.


Dobleguem per la meitat.


Tornar a doblegar per la meitat, queda una espècie de triangle.

Procureu que quedi el màxim d'ajustada que ara ja anem a cosir-la!


Feu un nus al final del fil (no seria la primera vegada que me'n descuido!). És tan senzill com anar passant l'agulla.


Aquí la teniu un cop ja passada i abans d'estirar el fil per arrugar el pètal.


Pètal arrugat, nomès estirant del fil! "ojo" i no talleu el fil:


Es repeteix el mateix amb els cinc pètals i el mateix fil, a mida que vas estirant es van ajuntant els pètals.


Anem arrugant.


No patiu si no queden del tot arrugades, realment fins al final no hi queden del tot, ja que has d'anar passant el fil per a tots els pètals.


Al final feu un nus per ajuntar l'últim amb el primer
.


Jo en aquestes i afegeigo una mica de feltre al darrera que els dona cos i després hi puc cosir un imperdible així les puc posar allà on em vinguin més de gust!


Al davant hi podeu posar el que us sembli, un botó, un tros de tela, feltre...

I llestos!
Ben aviat una nova selecció de floretes a la Marieta&Co.

Comentaris

Només se m'acut dir una coseta: UAUUUUUUUU!!!!!!!!!!! M'encanta! Sí sí penja més floretes!
Bet ha dit…
Oooohhh, mira, feia dies que rumiava com es devien fer aquestes flors, i mira, tachan!!! aquí les trobo! Estupendament explicat!!

T'enllaço el tutorial al meu bloc eh? que m'agrada molt i no el vull perdre!!

Gràcies!!
Bet
diplodoc ha dit…
M'encanten aquestes flors! Gràcies pel tutorial!
Núria ha dit…
que mones que son i semblen fàcils de fer. m'ho apunto.
Vedèth ha dit…
M'encanta!!!

Ara portava uns dies pensant en fer una flor per scrapbook, i has penjat aquest tuto que em va perfecte!!

Gracies!
tat ha dit…
hola bet,

quines flors més xules, m´encantan ja mateix les provaré, això que no dona a l´abast, ting tantes coses començades, tot m´agrada... dies enrera em vaig apuntar a un sal i avui l´he començat!!!!
Nacha ha dit…
que maquisima queda la flor!!!
jo la veia i em semblava d'allo mes dificil.... i mira...gracies pel tutorial!!! petons!! bon diumenge!!
Flaneur ha dit…
m´encanta, ho intentaré fer a vore com eix... gracies!!!
Friks ha dit…
Ostres, acabo de descobrir aquest tutorial i m'ha inspirat...
Les he fet de feltre... volia compartir-les amb vosaltres però no sé com penjar les fotos...
Bé, el cas és que les he fet i queden genial!
Gràcies!