Per l'àvia Isabel


Fa poc va ser el sant de la meva mare i ja no hi pensava que no havia penjat les fotos del moneder que li vaig fer.
Ja feia uns dies que em voltava pel cap de probar de fer alguna cosa plisada i jugant amb una revista d'aquestes de joguines (a casa reciclo de tot per probar de fer patrons, ni us ho imagineu), i unes tisores em va semblar que havia trobat una bona mida.
Ja nomès restava intentar-ho, la veritat és que em va sorpendre i tot el resultat final, fa força patxoca no!! (encara que ja sé que té una pinta una mica de bolset de casament, que hi farem m'ha quedat així, no sé si pel color negre...)


La meva mare és molt de negres, així que no hi havia dubte a l'hora d'escollir el color, ara un cop acabat em va semblar una mica soso, que hi farem jo sóc més aviat de colors.
Tenia una tela, que espera ser un bolso d'hivern algun dia (a saber en qué es convertirà al final), i ...un llaç, si un llaç hi podria quedar bé.


Doncs ja teniu el llaç posat, el complement que hi faltava!!

Comentaris