De colònies!!


Avui la Rita ha marxat de colònies, seran les seves primeres colònies i estava realment nerviosa, o com diu ella "molt emocionada", no sé pas d'on ha tret l'expresió, encara que m'agrada i més quan ho diu ella escapant-se-li el riure.
Hem preparat tota la motxilla juntes, ha costat... i molt, crec que "l'emoció", no la deixava pensar amb claredat, si ja sé només tres anyets i les primeres colònies, ja ho resistirem tots plegats?


Bossetes per a les mudes, aquestes han passat la seva aprobació al moment, la roba que hi anava a dins no tant!
Tancades amb velcro perquè resultin ben fàcils d'obrir, sense massa feina.


Un necesser especial, que l'ocasió s'ho val, tinc aquestes cremalleres enormes que compro al mercat a un home ben curiós, però que surten molt bé de preu i donen un toc diferent a les coses (ara són molt gruixudes i encara els haig d'acabar d'agafar el "tranquillo".


Una nanceta per si l'ha de penjar.


I el nom ben gran a la motxilla, regal de Sta. Rita, fàcil de reconèixer per a les "profes" i per a ella. (Segur que hi haurà unes quantes motxilles com aquestes).
Ja estem preparats, només falta el pijama nou, que per variar vaig acabar a útlima hora i no m'ha donat temps de fer fotos, així que quan torni l'immortalitzarem.
Demà tornen, una nit fora i pobres tot el dia de pluja, tornaran tots enfangadíssims!! Encara que segur que encantats i també reventats.

Comentaris

Minimanuals ha dit…
Quina bona idea això de les bosses per les mudes. M'ho apunto per quan el peque comenci a anar fora de casa (encara trigarà una miqueta...)
Colores de Núria ha dit…
M'enncaaantta!! són unes idees boníssimes, de segur que les metres agraïràn que tot estigui ben organitzat.
Laie ha dit…
Hola Maria!

Fa temps que em miro el teu blog, de fet va ser el primer que vaig mirar i me l'he repassat de dalt a baix!!
M'agrada molt tot el que fas!

jo faig algunes cosetes, però encara no he penjat res per que el bog me'l vaig fer ahir i encara no sé ben be com funciona...

estas convidadissima a passar!!
Assumpció ha dit…
Quines bosses més xules!!!