KCWC DAY 6 (tutorial)


El meu primer patró!!!! He tret un patró d'una samarreta de l'Albert petit i aquesta l'he fet tota jo, us ho podeu creure! Aquesta és la segona, que la primera em va quedar una mica "desbocada" del coll.
Reciclant una samarreta de propaganda d'adult. Aprofitant els baixos de la samarreta, una vora que t'estalvies i també les de les mànigues.
També he desfet el coll per posar-lo després en versió reduida a la nova samarreta de l'Albert.
Segur que ho probaré moltes més vegades, aprofitant samarretes grans és un moment i ara que sembla que tinc un patró que li va a mida, tardo menys d'una horeta en tenir-les llestes, això si, neutres, si li sumes les "decoracions", es tarda més.
Aquesta vegada una aplicació amb un altre tros de samarreta reciclat i el dibuix d'uns ossets cortesia de la Rita.
 


Vaig prometre un tutorial de com passar un dibuix a la samarreta, doncs bé aquí el teniu. Així és com ho faig jo es clar.
Primer calcar el dibuix en un altre full amb llapis.
 


Per la part del darrera, guixar totes les línies, amb llapis sobretot (es tracta de fer una espècie de paper carbó cassolà).
 


Penseu a posar un paper a darrera quan guixeu que traspassa una mica.

 


Ara ja coloquem el paper (ja fet carbó), a sobre del tros de roba o samarreta on el vulguem traspassat i repassem amb un llapis amb punta fineta totes les línies del dibuix.

 

Retireu el paper i ja veieu, que no queda molt marcat, però suficient per poder resseguir-lo amb un rotulador permanent o especial per roba.
Si podeu tensar una mica la roba resulta més senzill.
Al final m'agrada planxar el dibuix amb un drap a sobre per tal d'assegurar-me que es fixi bé i no s'envagi quan es renti.
Doncs be.... ja està, si teniu algun dubte pregunteu sense manies eh!!!
Ens veiem!!!

Comentaris

Muns ha dit…
Xulíssim, fa unes setmanes vaig comprar unes samarretes també bàsiques pel meu fill per tal de personalitzar-les, però ni en sé massa, ni sabia massa com fer-ho... m'has inspirat molt i no se m'havia acudit això dels rotuladors permanents de roba... aguanten bé les rentades? Per cert... em dic Muntsa, encantada!
ana-cuca ha dit…
Avui m'han Donat la noticia, Moltes felicitats!!!!
Petons
Núria ha dit…
quin tutorial més bo. M'ha encantat de debò!! Quina pena no sé mare encara.