UN VESTIT PER LA JÚLIA


Aquest diumenge vam celebrar l'aniversari de la Júlia, una bona amiga de la Rita i com que a més va fer molt bon temps ho vam poder celebrar a l'aire lliure, i després de tants dies de mal temps ho vam agrair d'allò més.
 

Li he fet un vestit ja pensant en l'estiu, serà que vull que ja arribi el bon temps? Amb teles tipus samarretes per fer-lo dàllò més cómode.
El cos és un patró original de talla 2 que he adaptat a la 6, que podeu trobar aquí. 
És un projecte no massa complicar de fer, així que si teniu nenes, o nenes a qui poder d¡regalar vestits d'estiu us animo a probar-ho!!


Vaig estar estona pensant si hi afegia unes butxaques en forma de cor (que a la Rita li encanten), a la part del dabant, però vaig preferir conservar el caient tan xulo que té aquesta roba rosada.... però em vaig quedar amb les ganes de posar un cor a algun lloc. Així que n'hi vaig cosir un de petitó al darrera.
 

El dabant és obert i cordat amb botons, d'aquesta manera encara es fa més cómode de posar.
Espero que la Júlia el disfruti molt aquest estiu!!!
I prepareu-vos per a mooolts posts que he tingut una setmana inspirada, quan parlem de cosir... ara amb poc temps restant per poder-ho penjar, però mica a mica.

Comentaris

Olga ha dit…
M'encanta el vestit!!! Però no puc anar al patró, no funciona bé l'enllaç. A veure si n'hi puc fer un a l'Emma, que li encanten els vestits!!!
Montse ha dit…
Oooohhh!!! M,agrada molt aquest vestit p la júla! Tant senzill i tant original i divertit alhora! Et vaig seguint! Una abraçda! Montse de lesmiliunaidees.blogspot.com