UNA NOVA OBSESSIÓ


Si si, tinc una nova obsessió, bé dues de fet l'Elmo i el Monstre de les galetes!!
Es tracta de trobar samarretes, jerseis, suaderes vermelles (si estem parlant de l'Elmo), o blaves (en el cas del monstre de les galetes), i llabors nomès cal afegir els ulls,nas i boca i llestos.


Tot ve de que fa temps li vaig fer una samarreta del Monstre de les galetes a la Rita, i ara se la posa l'Albert, per ser més exactes ja li va una mica petita i tot.
I em van dir tots dos que els agradaria molt que els en fes una altra.
I passejant pel mercat de la Roca em vaig trobar aquestes suaderes primetes per 3€ i a que no sabeu quins colors tenien? Doncs vermell i blau.
Perfecte per fer-los contents! 
De moment tinc la de la Rita i ara em queda l'altre blava.
Les aplicacions són fetes amb samarretes que tenia per casa, no desfilen i no destenyeixen, perfectes!!!
Aviat veureu l'altre per l'Albert.

Comentaris

laia.altimir ha dit…
Noia, et felicito per aquesta samarreta. M'encanta!
Eva del Olmo Abril ha dit…
Molt xules si en trobes de taronja pots fer el mic. Jo l'he feta i té molt èxit. Ara potser els teus ja són grandets pel Mic.