UNA DE NÚVOLS

 
 De tant en tant també mànimo a cosir alguna coseta per mi... m'encanten les bosses, bossetes, moneders... tot ho portaria dins d'una d'elles jo.
és una "tote bag" senzilleta, baja un projecte tremendament ràpid i "resulton".
Amb les nances tipus motxilla ja fetes que encara fa que resulti més ràpid de fer tot plegat.


De roba texana, resistent a les mini feres de casa i amb una  aplicació de feltre de núvols, veureu moooltes coses amb núvols, he descobert que "m'encanten", a risc de semblar una mica "fifi".
Els pots fer del color que vulguis, amb tot tipus de material, sempre semblen núvols i els pots personalitxar, ah... i el millor... són tan per nen com per nena!


 L'interior amb roba de topos, a casa topos, ratlles, quadres... i una butxaca per posar el móbil que sempre se m'acava ratllant, no sé si també us passa a vosaltres o és que jo sóc una mica bruta la veritat!

 

I ja posats a fer un monederet amb un retall de roba que feia temps que corria d'un costat a l'altre i que no acabava en res.
Em va perfecte per portar totes les targetes de fidelització de tots els establiments, botigues, supermercats... et donen, que si no em carrego els moneders a un ritme vertiginós.
Ara espero que habent-los buidat amb aquest moneder em duraran una mica més, ja veurem.
Ens veiem

Comentaris