KCWC DAY 5 SAROUELS RITA



I aquí estan els de la Rita, els originals podríem dir. Quan vaig veure aquesta tela de seguida vaig pensar en ella, fa com unes aigües rosades, amb blau clar, que es veu que ara és el color que més li agrada, i no em vaig poder resistir.
I com que ja sabeu que acotumo a comprar retalls, el preu també em va fer acabar de decidir!
 



Un detall de la cintura, la tela elàstica la va triar la Rita. Li vaig posar damunt la taula totes les opcions i ella va escollir aquesta.
Han de ser ben còmodes si vull que la Rita se'ls posi sense haver de rondinar.
I, per suposat, li han de permetre aixecar la cama ben amunt, va per acròbata de circ com a mínim!


No sabria dir-vos si és més complicat fer fotos a l'Emma que no para quieta, o a la Rita que nomès que va fent poses rares i cares tota l'estona. Deuen estar cansades de tantes fotos pobres!!!
 

Comentaris