El meu primer pa!!!


Podríem dir que he heretat una panificadora i em feia moltíssima il·lusió estrenar-la així que ahir vaig estar buscant alguna recepta de pa facileta per estrenar-me.
Aquí en teniu el resultat, ne'm menjat avui per esmorzar i als peques els ha agradat molt, encara espero a veure que diu l'Albert gran que no la tastat.

INGREDIENTS:
- 1 cllda d'oli.
- 300ml d'aigua tèbia.
- 1 cllda de sal.
- 1cclda de sucre.
- 500 gr. de farina.
- 1 o 2 sobres de llevat de pa.

El que he descobert és que l'únic secret dels ingredients a la panificadora és que es van posant de líquid a sòlid i el llevat sempre és l'últim.
Jo he barrejat farina normal i integral i molt bé. He fet servir un programa de pa blanc unes 2,55 hores.
Em sembla que li agafaré el gust a això de fer el pa a casa, a més la Rita estaria menjant pa a tota hora!!!.

Comentaris

ROSA ha dit…
la veritat q aixó es un bon invent, jo tb la tinc el q passa q sobretot la q menja pa soc jo així q ... li dono dies de descans perque sino...
Si doncs els que em passa a mi també, si no hi ha pa no en menjo!!! Ara acavem d'esmorzar amb un de formatge boníssim, encara que m'ha sortit un xic salat.