Galetes de coco


Fa temps que la Rita tenia la gairebé en podriem dir obsessió de fer alguna cosa amb coco. Cada dia del món em deia "mare, a mi m'agrada molt el coco, fem un pastis?".
Al final m'ha convençut i hem trobat una recepta de galetes de coco que han quedat prou bé i ella del tot satisfeta, sinó mireu la imatge de sota!!! És un desastre ho ha de provar tot, tot i tot, almenys ara pregunta si pot abans de posar-hi el dit.. tot un detall per part seva.

 INGREDIENTS:
-150gr. de sucre.
-40gr. de farina.
-125gr. de coco.
-2 ous.
-un pessic de sal.

Es barreja el sucre amb els ous i la sal, quan quedi una massa esponjosa hi afegirem la farina i finalment el coco. Res més senzill.
Jo recomanaria posar la massa una mica a la nevera perquè quedi una mica més dura per poder fer les boletes bé, sobretot si ho feu amb nens, que queda una pèl tova.
Llavors forreu una plata del forn amb paper parafinat i hi poseu les boles a sobre i a 180º uns 10 minuts al forn, o fins que les galetes quedin daurades.
Les deixeu reposar en una reixeta  i llestes per menjar.


Tot amb l'ajuda de la meva fantàstica "pinxe", aviat serà tota una cuinera!!!!

Comentaris

diplodoc ha dit…
Tenen molt bona pinta, però quina quantitat s'ha de posar de coco?? Gràcies!
Quin cap Diplodoc el sucre doblat era el coco! Sort que t'hi has fixat, gràcies!!