Feliç St. Josep


Encara que amb una mica de retard, felicitats a tots els Joseps, Josefes.... pel dia del seu sant!!

El meu cunyat es diu Josep i és un recent fan de la bici, així que li vaig fer una funda per al mobil, amb una butxaqueta per si si vol posar el DNI, algun dineret... (tots sabem que els esmorzars del mitg de les bicicletades són mooolt importants).


Com que negre, negre quedava una mica soso li vaig fer una bici a mà de color verd, per donar una mica de vida, que ja som a la primavera!!! i un botó per acabar d'arrodonir. És molt senzill de fer i va molt bé també per marcar les bates i el reste de coses del cole dels peques.
I com que és una mica desastre per guardar les coses, es veu que quan va amb bici es posa el móbil en una bossa on hi guarda també les claus, ja veieu li va agradar molt, sobretot perquè el telfèfon és acabat d'estrenar.

Comentaris

BIMOBEBE ha dit…
Molt bona idea, i segur que és el més original de tot el grup.
Vedèth ha dit…
M'ha agradat l'idea!!

Yo en se un que sen va a corre, i fa igual, amb les claus i el mòbil!!

T'ha quedat molt xula!
Minimanuals ha dit…
Molt xula i molt bona idea. Me l'apunto, que jo també en tinc un parell que fan mooolta bici i els anirà bé algun lloc on posar-hi l'imprescindible.
Quina bona pensada, t'ha quedat molt xulo!!!