La mona


Bé ja ha passat la Sta. Santa, les vacances, l'intensiu d'obres, les agulletes.... i aquí us deixo la mona d'aquest any de la Blanca.
Normalment jo feia el pastis i l'Albert la decorava (us asseguro que es notava bastant, per no dir mooolt la mà de l'Albert). Aquest any, però hem estat una mica liadets amb la casa nova (que ja queda poc), així que em vaig encarregar de fer-la tota jo mentre els peques dormien.
He volgut fer intentona amb la cobertura de nubes, i tot i que el resultat és millorable ha quedat prou resultona, ja ho millorarem amb la pràctica.
Us deixo un link amb la cobertura per si us interessa.


De pastís el típic de iogurt amb una bona dosi de xocolata i banyat amb un almíbar de sucre i aigua per fer-lo encara més flonjo. De fet aquesta recepta sempre té molt bon resultat.

INGREDIENTS:
-1 iogurt.
-3 de farina.
-2 de sucre.
-1/2 d'oli.
-4 ous.
-un pessic de sal.
-1 sobre de llevadura.

Tot barrejat i al forn, en aquest cas hi ha també cacau (cola-cau, cacau en pols, o el que tingueu per casa), i xocolata desfeta afegida desprès de barrejar els ingredients de dalt.
Al forn en un motlle engrassat, durant 1/2 o 3/4 i a uns 180º.


El de sobre de la mona són mini bobont Lind i un ou Kinder dels gegants. Sembla que tan l'Albert com la Blanca semblen satisfets amb el resultat!

Comentaris

BIMOBEBE ha dit…
Realment et felicito, té una pinta formidable, jo és que amb la cuina sóc una negada total.
diplodoc ha dit…
Impressionant! T'ha quedat realment bé!