Alguns encàrregs


Us ensenyo alguns dels encàrregs que he estat fent tot aquests temps, no masses que la "mudança", ha ocupat gran part de les nostres vides, de fet encara estem recolocant cosetes!
Aquesta és una faldilla texana que em van demanar si podia tunejar una miqueta amb uns volants i dit i fet.


El resultat final, una bona manera de donar una segona vida a una texana corrent i personalitzar-la al gust. Resulta foça senzill i el resultat vistós.

 Vaig estar dubtant molt amb les teles ja que sé que els agrada molt el color rosa, però no em va acabar de convèncer. Al final em vaig decidir per aquesta convinació de teles en tons blaus com la faldilla. Alegres que és per a una nena, però d'allò més fàcils de combinar alhora.


Un conjunt de dos pitets i una bosseta amb el nom brodat per a fer un detall en un bateig. Ja sabeu que tinc predilecció per als regals més aviat pràctics. Em va semblar un bon detallet i que pot ser molt útil, a casa sempre ho posem tot amb bosses i bossetes i que me n'heu de dir de la quantitat de pitets que pot arribar a fer servir un nadó!!


I aquest últim un encàrreg fet des de casa. Em van demanar un estoig per a guardar la multitut de colors que teniem escampats per casa (creieu que es multipliquen, jo ho començo a pensar!).
La Rita comença a llegir, de moment lletra de pal, però hi vaig posar el nom pensant en ella i l'Albert segueix sent més gràfic, així que amb els colors de feltre no té pèrdua l'estoig.
La part de dins del forro és feta amb tela plastificada (faig servir cortines de dutxa, són més baratetes), així protegirem l'estoig de tintes que es vulguin escapar, ja us ho diré si resisiteix quan això passi.
Fins a la pròxima!!

Comentaris

g-i-b-a ha dit…
Brutals com sempre, i la mar d'útils!!!
jo encara tinc pendent de penjar tots els regals de reis, però... des que m'he incorporat a treballar, les feines pendents, entre elles el blog, es multipliquen