Quatre anys de l'Aina


Ja hem tornat de vacances, i com cada anys se'ns han fet cuuurtes, que hi farem, les vacances són així.
 


Abans de marxar de vacances vam deixar unes quantes coses enllestides (i moltíssimes a mitges, ji ji ji).
Aquest vestit per l'Aina, que ja té quatre anyets, el temps que passa d'allò més ràpid.
Fresquet per l'estiu, creuat per darrera, amb una mica de goma per encertar millor la mida.
I de tonalitats liloses que a la mare li agrada aquest color, i a l'Aina també eh!!
 

Fa temps que li vaig acabar uns pantalons que m'havien quedat petits per la Rita i a ella li estaven bé. El cas és que tenen unes butxaques amb forma de cor al cul i ella molt encantadorament em va dir: "Txell que me'n faras un amb uns cors a dabant?".
Bé això no són uns pantalons però si que tenen unes butxaques de cor al dabant ;).
Fins  a la pròxima, a veure si els tres petits de casa em donen descans i vaig podent bloggejar!!

Comentaris

MMdemilmolt ha dit…
Me han dado un premio y te paso el relevo.

Miralo en

http://milmolt.blogspot.com.es/2012/10/premio-liebster-blog.html

POrqué si, porqué te lo mereces.

Un beso