POTATO PRINT SEGONA PART




Aquí teniu les bosses que vaig cosir amb les teles estampades amb patata dels nens.
Unes bosses fetes de nit per poder sorpendre's, cosa aconseguida, no s'esperaven que al aixecar-se ja estiguessin fetes!!

 

Una per la Rita i una altra per l'Albert, ara hauran de decidir qué és el que hi volen posar a dins.
Els dos se les van voler emportar al cole per ensenyar al reste de companys que havien pintat teles amb una patata amb forma d'estrella.
La Rita va escriure un missatge a la llibreta missatgera per llegir-lo davant dels seus companys, és la manera que tenen d'incentivar la lecto-escriptura al cole i els funciona la mar de bé.
I l'Albert la va deixar uns dies a la classe que la seva professora els va fer un truc de màgia fent servir la seva bossa, ja us podeu imaginar com de content n'estava!!! 



Per evitar-me el "aquesta és la meva"...."jo vaig fer aquesta".... i tot el que pot seguir quan comencen així, vaig cosir-hi també una estrella de feltre amb el seu nom, fora problemes i ben clar quina és la de qui.
La de l'Albert amb el nom brodat a mà amb lletra de pal que diuen ells. 



I la de la Rita amb lletra lligada, cadascú amb el que està treballant al cole i encantats de la vida, i la mare perquè amagar-ho també!!
L'únic que passa és que ara em demanen que quan ho tornarem a fer... suposo que les vacances de setmana santa seran un bon moment per trobar una estoneta per tornar-hi, segur que ells me'n fan recordar!!
Fins aviat

Comentaris