1R DIA DEL CURS 2014-15


 Ja!!! Primer dia de cole de la Rita i l'Albert, ells encantats de tornar a veure els seus amics i jo també... torna la rutina, els horaris, el va correu que farem tard, el ja és hora d'anar a dormir, els contes d'abans de la son....
L'Emma no està gaire contenta perquè ella també volia anar al cole ja, però aquesta minirita haurà d'esperar encara tot un curs!!!


I com que ja sabeu que m'agrada liar-me una mica.... una sorpresa per la Rita per començar el cole! Ara es veu que no vol ni faldilles ni vestits, que li agrada anar amb pantalons curts... aquestes nenes si que són complicades eh?
Degut al seu canvi de gustos de vestuari vaig pensar que una samarreta de màniga curta seria el més adient, i no em vaig poder resistir a convinar aquesta tela de ratlles elàstica i súper còmode amb la de flors (un retall que feia temps que estava trist i sol al cubell dels retalls, pobre...).
Sembla que vaig encertar i me n'alegro molt.


I si la Rita estrena l'Albert no podia ser menys. Ell és més fàcil de contentar, tot li està bé, gràcies a deu!!!
Així que amb una aplicació reversa del seu dinosaure preferit ja n'hi va haver suficient per fer-lo feliç!!
Contents ells i encantada jo de veure com de grans i guapíssims se m'estan fent, tot i que massa ràpid! 
Fins a la pròxima

Comentaris