TARDA PERÒ EL FRED ARRIBARÀ


Aquests dies la màquina de cosir treu fum i és que s'acosta la temporada de fires de Nadal.... Nadal? Si, si està més a prop del quins sembla i com que el temps passa volant aquí n'hi ha una que ja ha començat a enllestir algunes coses.



De moment ja estan cosins i llestos per etiquetar aquests gorros mida nadó. Segur que us sonen i que us sonaran, que si tot va moooolt bé en vindran més com aquests.
I a més m'encanta cosir-los, m'encanten un cop acabats, però sobretot m'encanten posats!!!
Són suaus, calentons que porten polar per dins, còmodes i molt important tapen perfectament les orelles sense agobiar gens ni mica.
Si en veieu algun que us agradi, sense dubtar un mail a: lapetitamarieta@gmail.com, que aquests aviat se n'aniran de fira i espero que agradin tant com ens agraden als de casa!





Comentaris

laia.altimir ha dit…
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit…
Són molt bonics.. i el fred arribarà, i em temo que ho farà de cop i por todo lo alto.. més val estar previngut! jaja

Un beset!
Roser Manté ha dit…
Prepares fira? Molt bé!!!

M'encanten aquests gorros, te'ls vaig descobrir i la veritat é squ esón un encert
Montse ha dit…
Quina monada de barrets!!! m'encanten! Jo en vaig cosir uns per la Clàudia i En Pol l'hiverna passat, i ens van anar moooooltbé! són súper calentonets! Un petó gran. Montse lesmiliunaidees.blogspot.com