dimarts, 27 de juliol de 2010

Troballes V


Ei, una nova troballa. Quan vaig veure aquesta faldilla, vaig tenir un amor a primera vista, sembla tan còmoda i fresqueta. Només tenia un petit problema, uns foradets de no res al costat d'una de les butxaques. Ara per 1€ no podem demanar gaire res més no? L'he tingut un temps a l'armari de coses pendents pensant que és el que més li escauria, fins que m'he decidit. Això de posar vetes de colors comença a semblar una obsessió, però queden tan boniques. Aquestes són les tires d'una pinyata, com sentiu, vaig veure que eren de roba i que anaven destinades a les deixalles i vaig dir: meves, alguna cosa en farem!!!


Bé així és com la meva petita model ha estrenat la seva faldilla, ben contenta i ensenyant a tothom les floretes.


Sí que sembla molt còmode oi!
Publica un comentari a l'entrada