Tutorial nom samarreta


Ha sigut l'aniversari del padrí de la Rita i del seu fill, així que havíem de fer un regal que fos original i de pas que ens servis per als dos alhora així que em vaig decidir per "tunnejar" unes samarretes.
I ja tenim el dilema com i què fer-hi. La tècnica aviat la vaig decidir i què posar-hi ho va acabar decidint l'Albert: Sir Pere i Sir Roger.
Així que a comprar samarretes i començar.
És una tècnica molt senzilla amb la que es poden fer coses molt divertides!
Primer de tot en un paper dibuixeu, imprimiu... el que voleu fer a la samarreta.
A la part del darrera de la samarreta hi fixeu (agulles, embastant..) un tros de roba tan gran com el dibuix que heu escollit. Penseu que serà el que es veurà així que escolliu alguna tela que us agradi.


Jo ho vaig fer amb samarreta mateix, però d'un altre color.
Ara toca fixar el dibuix de paper a la samarreta, procureu que caci amb el tros de tela del darrera.


I comencem a cosir pels voltants del dibuix, com si marquessim la silueta.


Un cop fet això anem retirant el paper amb compte de no estirar el cosit, es treu més facilment del que sembla a primera vista.




Ara ja tenim la silueta. Haig de confessar que a mi així ja m'agradava el resultat!

Només ens queda retallar l'interior, per tal de que es vegi la tela del darrera, vigilant no retallar més del compte, però sense patir que sempre queda bé!



I ja tenim la samarreta llesta per estrenar!! Moltes felicitats padrí i Roger, que les disfruteu!

Comentaris

BIMOBEBE ha dit…
Ostres, que original
Unknown ha dit…
Fa temps que et segueixo... un dia vaig veure aquest tutorial i vaig pensar que em veia capaç de fer-ho. Ahir em vaig posar les piles i aquest ha sigut el resultat.
Estem contentes!
Moltes gràcies per compartir-ho!!!!!

http://filtrant.blogspot.com/2010/10/descobrint.html