Bossa esmorzar Maria




Per fi he pogut baixar algunes de les fotos que tinc emmagatzemades a la càmara... fa dies pensava com és que no puc penjar res si jo no paro mai de fer coses?
I ja està... les tinc totes a la camàra!!!
Aquí va la primera, una bosseta per l'esmorzar per a la meva nevoda Maria.
El davant de quadres, no ho puc evitar m'encanten els quadres. I personalitzada, evidentment de color de rosa, com no podria ser d'altra manera.
Per fer el nom he fet servir un "parxe", d'aquests de posar als genolls dels pantalons quan es fa un forat i li he fet un repunt per assegurar que no es desenganxi.


Com que el davant l'he fet blau el darrera de rosa, i les cintes també, el resultat vistós em sembla.
La Rita no en vol cap que diu que ja en té una... us ho podeu creure, ella sempre tan resolutiva!

Comentaris