Magdalenes de Poma

A petició popular penjo una recepta adaptada d'unes magdalenes de poma, no em pregunteu d'on ho he tret. Vaig trobar la recepta l'altre dia tota arrugada entre llibres de cuina i a més hi he fet alguns canvis així que com si fos nova.
Les vam portar a casa de la Laia una tarda i la veritat és que van agradar molt, tan als petits de la casa com els més grans.

INGREDIENTS:
- 1 tassa i 1/2 de farina.
- 3/4 de tassa de sucre.
- 1 sobre de llevadura.
- 1 iogurt.
- 2 ous.
- 100ml. de llet (o nata si les voleu més consistents).
- 1 poma ratllada.
- 1 polsim de canyella (opcional).
- 1 pessic de sal (tots els pastissos la necessiten).

És tan senzill com barrejar tots els ingredients en un bol, la poma ratllada l'últim de tot.
Preparar uns motlles per magdalenes i al forn, a uns 170º-180º durant uns 10 minuts aproximadament, ja veureu que es tornen rosses de dalt.
En aquestes quan ja gairebé estaben les vaig untar amb mantquilla fossa i hi vaig posar sucre per sobre.
Ja està ja teniu unes fantàstiques magdalenes de poma rellestes per menjar!!!

Comentaris

diplodoc ha dit…
Ummm, hauré de fer la recepta, perquè la combinació magdalena i poma m'encanta!!
maria ha dit…
em sembla que avui faré aquesta recepta... ja et diré què tal!
gràcies!