Quan vaig veure aquest gorro a: I am a Momma...vaig pensar: "jo això ho haig de provar"!!
Hi ha una mica de tutorial i un pdf amb les peces. Així que dit i fet, a buscar samarretes que m'agradessin i anar provant combinacions.

Un cop trobades les robes i co·locades a veure com m'agradava més, va resultar més senzill del que sembla a primera vista ja que només s'ha danar cosint rectes.



Unir les peces de baix amb el casquet rodó de dalt ja va ser un xic més complicat, però no impossible!!
I aquí teniu el resultat amb el model... sincerament m'encanta!! i és que està tan guapo!!!!


Comentaris

diplodoc ha dit…
Està guapíssim. M'apunto aquesta idea!
BIMOBEBE ha dit…
Una monada de barret, i ell ja ni diguem: guapíssim.
g-i-b-a ha dit…
genial!!!
ahir vam probar les magdalenes de poma, demà a esparracar samarretes!!

el petit albert està guapíssim!!!
ROSA ha dit…
molt bona idea!!! Aquest cap de setmana hem fet un mei-tai com el teu per una nina que tenen a la classe de Lucia i cada cap de setmana se l´emporta un nen per cuidar-la... mare de déu semblava que venia el papa!!! Quina emoció... teniem la Mica a casa!!! A la senyo li va encantar la idea... tinc que posar les fotos pq les vegis. Petons.
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Gràcies noies i Rosa si que vull veure les fotos!!! Que bé que hagis fet un mei pel nino de la classe. Sefur que has deixat a tothom bocabadat!!
Unknown ha dit…
M'encanta !!!! i has pogut cosir bé la roba de samarreta amb la maquina de cosir ?? és que a mi sempre em fa una mica de coseta...