Amic invisible



Una altra samarreta personalitzada, perquè veieu, que se'n poden fer infinites versions!! A casa de l'Albert la nit del 24  de desembre fem caga el Tió, i els grans fem l'amic invisible, que som molts i si no serien massa regals i es faria etern!
Aquest any em va tocar el Niko, un dels germans de l'Albert al que li agrada molt l'Eugenio, i l'Albert em va proposar de fer-n'hi una samarreta.
Al principi no ho veia massa clar, però quan vaig veure aquest dibuix em vaig decidir, ha quedat prou bé i el més important: al Niko li va agradar i evidentment ja l'ha estrenada (bona senyal).
Si en voleu encarregar alguna no ho dubteu, visiteu Marieta&Co.



També li vaig fer un pa, que és molt "panarra" ell, i a ultimíssima hora vaig acabar una bossa pel pa, més que res per poder embolicar el pa que ja tenia i perquè em va semblar una bona idea, tard, però una bona idea!!
Ja veieu, a casa hem tingut unes festes mogudetes, la màquina de cosir encara se n'està recuperant.

Comentaris