KCWC day 7


Per fi tinc una estoneta per penjar el day 7 de KCWC, ja em direu una setmana més tard... he fet abstinència de blogger, però no de màquina de cosir, ni de casa, així que tinc moooltes coses per ensenyar-vos.
Bé aquest és el regal de la Núria, del celebra-any-bateig.
Quan vaig veure aquests bodys no em vaig poder resistir i com resulta bastant evident que a l'Albert no li posaré... doncs ja els tinc ben preparadets per anar fent "regalitos".


Vaig trobar que és una bona idea, això d'afegir una faldilla a un body, amb una cosa ho tens tot i molt cómode!
Em va costar una mica trobar una roba escaient per a la ocasió, sobretot si teniu en compte que la majoria de les meves teles ja estan encaixades, esperant-me a la casa nova. Sort que sempre tinc a mà les meves coixineres, fantàstiques, que resolen problemes!!


A part li vaig fer una bosseta... si ho confesso: sóc una bossa-adicta, tot ho guardaria en bosses i bossetes. L'Albert diu que haurien de fer un documental sobre nosaltres titulat "bolseros"... bé que hi farem sóc així!!


I el conjuntet acabat, espero que li vagi molt bé a la Núria, que per cert ens va encantar anar a la seva festa celebra bateig-anyet, bona companyia, bon menjar i un dia esplèndid, qué més es pot demanar?

Comentaris

g-i-b-a ha dit…
llàstima k només tinc nens... però ahir una amiga embrassada ens va dir q porta UNA NENA!!! per tant ja tinc "clienta" pel body-vestit
Minimanuals ha dit…
Xulíssim! Una bona pensada per una nena.