KCWC DAY 3


Ja hi som el dia 3 de la KCWC, quina emoció... m'encanta cosir per als nens (la veritat és més senzill, tot és més petit i els queda tot bé a aquests senyorets).


Uns pantalons per a la Rita, ben cómodes i fresquets, que encara que ara fagi aquest temps d'aquí a un parell de dies ja ens trobarem amb la calor i voldran anar de curt, els de casa segur!!!
Tenia una roba de fil, de color rosa com li agrada a la Rita, que fa temps que volta per casa i per fi ja li he trobat el qué.
Amb una teixit elàstic a dalt i ben amples, així no em podrà dir que no pot aixecar les cames amb aquest pantaló!! (resulta que m'ha sortit una filla mooolt elàstica amb aficions de mono, o de circ depen de com li piqui). 



Sense complicacions, ni butxaques, ni afegits, fets en mitja horeta i llestos. Això sí, amb la marca corresponent, que li resulti fàcil de posar i no tingui excuses per vestir-se sola.
Ara m'agradaria probar de fer-ne uns per l'Albert, tinc el mateix tipus de roba amb un to més masculí!! je,je...
Fins demà.... o no ;)

Comentaris