UN VESTIT PER LA VALERIA


  
Va ser l'aniversari de la Valèria, l'albert ja comença a tenir els seus amics més "estimats", per dir-ho d'alguna manera.


Sabeu que quan ens parlen del cole sempre acaben anomenant gairebé sempre els mateixos? Doncs la Valèria forma part d'aquests "mateixos", per al meu albert petit.
Va ser el seu aniversari i al final vaig aconseguir inspirar-me!




Vaig decidir-me per un vestit, samarreta... estic enamorada d'aquesta roba ratllada, amb un punt elàstic.
És bonica, fàcil de cosir i a més súper comode.



Com que tot de ratlles em semblava una mica soso per regalar li he afegit un núvol amb un cor per fer-lo més femení (a la Rita si li afegeixo cors segur que li agrada, esperem que a la Valèria també). 



I el col de punt de samarreta del mateix to que el núvol per acabar de rematar-ho tot.
Fa de mal dir, però n'estic contenta del resultat.
I també us haig de dir que la Valèria se l'ha posat ja algunes vegades i vaig encertar la talla!!! Iuhu!!!
Fins a la pròxima, 

Comentaris