KCWC WINTER 2014 DAY 3


El tercer dia i ja vaig tard!! no sé pas com acabarem la setmana.... quan vaig estar pintant les estrelles per al pantaló de l'Emma vaig pensar que ja posada podia seguir amb alguna cosa més.
La tela encara em donava per una faldilla per la Rita i dit i fet!
Una altra circle skirt seguint el tutorial de la Dana, de cotó tipus xandall, còmode com és important pels petits de casa.
 

La cintura de tela elàstica blava, que es veu que és el color preferit de la Rita ara, i com que trobava que hi faltava alguna cosa... em vaig entretenir a brodar el voltant d'algunes estrelles del mateix color que la cintura.
 

Un cop posada les estrelles blaves gairebé ni es veuen, però la Rita sap que hi són i li encanten, així que la feina ha valgut la pena.
Fins demà, o avui al vespre si em dóna temps a fer les fotos!!!

Comentaris

Anònim ha dit…
m'encanten aquestes faldilles que fas!! Jo tinc fill, però hauré de buscar alguna amiga seva per regalar-n'hi una :-)

Una pregunta: amb quina tinta/pintura fas les estrelles? aguanta bé les rentades?
laia.altimir ha dit…
Quines faldilles més xules! I no t'has deixat cap detall repassant el voltant de les estrelles!!! Un 10.