FINAL DE CURS



Ja s'ha acabat el curs i amb la Rita sempre fem algun detallet a la seva professora, al cap i a la fi passen moltíssimes hores amb els nostres fills, què menys que fer alguna cosa per agraït tanta paciència i dedicació.
La Rita s'hi volia implicar i com que diu que li fa ilusió aprendre a cosir, entre les dues vam buscar un projecte senzill que poguès fer ella.
Una infinity scarf o mocador circular de doble volta si lo voleu di així, és una costura recta així que li va entusiasmar. 
Rematat tot amb una bossa i una súper nota ben decorada (si coneixeu la Rita ja m'enteneu), llest per entregar i em sembla que va agradar bastant!




L'Albert no podia ser menys, però el record que tinc de l'última vegada que el vaig deixar provar amb la màquina de cosir... Gairebè perdo un dit... Millor ens esperarem una mica a tornar-ho a provar.
Aquest cop li vam fer un moneder waterproof, vejam, a prova d'aigua, ideal per a aquestes calors quan anem de platja o piscina.




I clar.... Si la Rita fa alguna cosa personalitzada, l'Albert també. I que carai! Que m'agrada implicar-los amb aquestes coses i ensenyar-los que donar les gràcies és molt bonic!
Així que ell va dibuixar a la seva professora i la vam cosir al moneder. Crec que també vam encertar!!!!
I aquí anem fent, sembla que la petitamarieta mica a mica va agafant forma i és gràcies a tots vosaltres, per això una mica parada al blog, però hiper treballadora amb la màquina de cosir!
Mil gràcies!!!

Comentaris

Unknown ha dit…
Estupendo i original, un regal ple de carinyo :)