LA RITA JA TÉ 8 ANYS!



Si, si heu llegit bé! La meva Rita el 30 de juliol va fer vuit anys!!!! Encara no m'ho acabo de creure.
Mira que ens barallem ella i jo (serà que les dues som una miquetona tossudes, ejem....), però s'està convertint en una personeta admirable, geniuda i una mica poruga a vegades, però súper treballadora i amb un cor enorme que estima a la seva família amb bogeria (i els seus germans a ella).


Ara es veu que el color que ens agrada és el groc i com cada any, sembla que s'ha convertit en tradició, volia que li fes un vestit sorpresa per estrenar el seu dia!
No compro gaires patrons però amb aquest no m'hi vaig poder resisitir, és el humminbirg dress de rabbit rabbit creations, que va des d'un any a dotze! Com negar-m'hi, encara tinc patró per uns quants anyets.


Encara m'haig de familiaritzar amb el patró que m'encanta. Aquesta és una versió feta amb tela tipus samarreta i topos escampats amb pintura tèxtil amb tap de suro.
I ja veieu una mini sessió de fotos amb la Rita no seria de debó sense unes quantes ganyotes o unes "posses" si més no curioses.



Moltìssimes felicitats Rita!!!!

Comentaris