Tutorial pantalons



Finalment he trovat un momentet i penjo el tutorial dels pantalons que li hem copiat a la Sílvia...amb permís eh!
Primer de tot el patró, ve a ser una talla 6-9mesos, però ja veureu que és fàcil d'engandir.

És un rectangle de 33cm (la part de la cintura) x 44 de llargada (jo no hi he afegit res més per fer les vores).
Un cop fet el rectangle marqueu en els dos extrems que seran els camals 14,5cm.. llavors doblegueu per la meitat el patró i només es tracta de marcar la semicircumferència que farà de camal. En aquest patró està marcada a 27 cm del dalt de la cintura. No sé si m'he explicat gaire bé.

És un pantaló fantàstic ja que si us agrada "més cagat", ho marqueu més avall i si no més amunt, sempre queda bé!!!
Després ja només és qüestió d'embastar i anar cosint. Primer de tot els laterals i el centre del pantaló.
La meva màquina fa un punt especial per tal de que no es desfili la roba un cop cosida, sinó suposo que fer un zigzag ja servirà.


Un cop ja cosits els laterals i el mitg del pantaló, només ens queda fer la vora als baixos.

Penseu a deixar un trosset sense cosir per on passar la goma!

I finalment la vora de dalt, heu de tenir en compte quina goma hi voldreu posar abans de marcar la vora que us hi càpiga un cop cosida. Jo en aquest cas he fet servir goma fineta pels baixos i una de més gruixuda per la cintura.


Així és més o menys com queda abans de posar-li les gomes, es posen a la mida es passa un punt de màquina o a mà per lligar-les i es tanquen les vores.


Llestos per estrenar, espero que m'hagi explicat prou bé, sóc novata en això de fer tutorials!
Si us animeu espero que m'envieu les fotos a llexim@hotmail.com

Comentaris