Troballes VI




Un altre post de troballes, aquesta vegada no m'ho puc creure ni jo, he trobat un lloc fantàstic on remenant... remenant dues peces per 1€, això ja és insuperable!!!
Amb alguna "arreglillos", quedarà una roba xulíssima per als peques... ja aniré penjant els arranjaments que els hi vagi fent.



Aquí va el primer, és un pantaló d'una tela molt agradable i calentona, a l'Albert li quedava bé de sisa i de cintura, però curt de camals i com que a casa ho aprofitem tot. Vaig pensar que li podia fer algun "allargo".
Feia uns dies que l'Albert (pare), va tallar un jersei negre per fer-se una disfressa que al final no li va servir, així que jo el vaig arreplegar.


Desprès d'allargar-li el pantaló, me'l vaig mirar, encara li faltava alguna cosa... qué tal unes genolleres?
Doncs dit i fet amb la mateixa roba. Ara si que ja em feien el pes i l'Albert, doncs que voleu que us digui: guapíssim!!!



Comentaris

L'autor ha eliminat aquest comentari.
Aquesta setmana jo també he arreglat un pijama que s'havia fet curt de la cintura. Ja penjaré la fotografia
diplodoc ha dit…
Què guapo l'Albert amb el seu pantaló. T'ha quedat molt bé, a més les genolleres ara estan molt de moda.
BIMOBEBE ha dit…
Quina sort que tens amb aquestes troballes. T'ha quedat la mar de mono.
Ahhh, molt divertit el fons que has posat, m'agrada.
laura ha dit…
jijijijij! l'albert està moníssim!!!!!! per menjar-se'l!