5 anys ja el Marc i el Guillem


Per fi hem pogut quedar amb aquesta família i passar un dia d'alló més agradable!! Entre encostipats llarguíssims per les dues bandes, embaras, feina... al final els hem donat el regal un mes més tard, "vale más tarde que nunca"!!!


 Com que ja m'ensumava que el tema aniria per llarg, em vaig decidir per fer uns pantalons curts, ben fresquets pensant ja en l'estiu i la caloreta.
Iguals, però diferents, ni nom al paquet hi he posat, els deixo a ells la elecció, o que se'ls vagin cambiant!!
 

Unes butxaques als costats que fan com més de "maxote", amb solapa per rematar el pantaló i donar-li un aire diferent.
 

Si són com els meus fills de seguida les portaran plenes, plenes, i s'hi pot ser de pedres millot, ai rentadores...


I al final una cosa que m'he acostumat a fer, una marqueta per senyalar el darrera, que els facilita la feina ara que ja es vesteixen sols (quan volen es clar!), sobretot amb aquests tipus de pantalons en que gairebé no es veu la diferència entre dabant i darrera.
Algun dia la marca serà una etiqueta personalitzada, fa temps que ho porto al cap, algun dia...
Fins a la pròxima!
 

Comentaris

Irina ha dit…
ets una artista amb la roba de nen... d'aqui a no res t'anire agafant totes les idees!
Anònim ha dit…
Un dia genial com van dir els nens al pujar al cotxe de tornada!!!!Ja ens tocava!
Monissims que estaran amb aquest pantalons i barret,jejeje.
Assumpció ha dit…
Que "xulos", els pantalons!!!!