Un regalet per l'Alai


Ja fa un temps que ha nascut l'Alai i per circumnstàncies de la vida (je,je,je). Encara no l'habiem pogut anar a conèixer, finalment ja l'hem vist i és un nen preciòs, com el germà amb uns ullarros impresionants.
Tenia un conjuntet preparat a casa, sort que ja m'ho temia i el vaig fer una mica grandet, que si no se li queda per vestir nines!

 

Un body, que se'n gasten molt amb aquests petits, amb una aplicació de monstre, que he descobert que els monstres els agraden molt, no sé perquè serà.
Com el que ja li vaig fer a l'Albert en aquesta samarreta, que si la veu sempre es vol posar i a la bossa del Marc del post anterior, segur que l'anireu veient en altres aplicacions.


I uns pantalons "cagat", així amb un aire hippie que m'encanta i s'adiu molt als seus pares.
Amb la part del mitg de la mateixa tela de quadres que l'aplicaicó del monstre, així queda tot conjuntat, sense resultar empalagós.
 
I la meva mània, marcar el darrera, sobretot en aquests pantalons que semblen igual de dabant i darrera. L'Alai encara no es vestirà sol, però segur que ajudarà a la Sílvia a l'hora de vestir-lo.
Disfruteu molt dels dos encants d'homenets que teniu i espero que us hagi agradat.
Ens veiem.

Comentaris

g-i-b-a ha dit…
Nena!!

Tens el patró d'aquesta pantalons cagats?? ja em diràs com els has fet!! SÓN GENIALS

petons