QUINA SORPRESA!!



Sorpresa la meva quan la Muns de cosescosides em va dir que m'atorgava un premi.... es tracta del "lovely blog award", per promcionar blogs petitons com ara aquest!

Gràcies!

A veure set coses que m'agraden:
- Veure com els meus fills es fan grans, creixen i s'ho passen d'allò més bé jugant i rient.
- Un té quan tothom està ja dormint o al cole, un moment realment relaxant per carregar piles.
- La xocolata, aquesta no la podiem oblidar, per treure penes, per celebrar, o simplement perquè no me'n puc estar.
- Una nova afició, que no puc fer gaire... seure al sofà i que la Lola se m'emfili al damunt per acariciar-la i sentir com ronca.
- Veure que una cosa que ha imaginat el meu cap, ja sigui de roba, menjar... es fa realitat, més o menys com habia estat imaginada, ja m'enteneu segur ;).
- Un bon llibre (aquests moments van escassos per ara).
- Estar a l'aire lliure amb els meus, ja sigui amb els fret, la calor... l'important és estar amb ells i disfrutar dels moments, els menjars, les sobretaules...

I ara ha arribat el moment de passar el relleu a altres blogs, n'hi ha molts que podria posar, però s'ha de reduir a set també, aquí els teniu:

- mamaduende, una mare entregada amb un nou projecte molt engrescador, no us ho perdeu.
- el-petit-taller, la Irina que des d'Irlanda fa uns quilts preciosos.
- I ara dues bones amigues que a més d'això són totes unes artistes de l'scrap:
elscolorsoblidats i mansmanetes.
- La Pantigana, els que em seguiu ja sabeu que sóc una fan seva i que no pararé de fer sarouels ara que he descobert com van i "lo", fàcils que són!!!
- Qzetes, aquesta noia no para de fer coses moolt xules!!
- tallerhiperactivitat, una altra mare molt ocupada i una gran artista també.

A veure... ja n'hi ha set, que disfruteu moltíssim fent-hi un cop d'ull!!!
Gràcies Muns una altra vegada!, visiteu el seu blog, que despren una gran energia tot ell!!

Comentaris