RECICLANT PLASTIDECORS

                 

 Quan tens nens amb vacances has de buscar totes les maneres possibles per fer que s'entretinguin sense necessitat de teles i maquinestes. A casa això vol dir fer alguna cosa amb les mans, ja sigui pintar, retallar, enganxar, cuinar....

                    

Aquesta vegada vam intentar una cosa una mica diferent, feia temps que havia vist aquesta renovació de plastidecors al pinterest (si teniu pinterest ja m'entendreu, hi tinc taaaantes coses guardades que m'agradaria provar que crec que seria impossible fer-ho tot... Mica a mica). 
Els vaig posar a tots tres a tallar tota una caixa de culs de plastidecors que em feia peneta llençar i els cam separar una mica per gama de colors.

                     

Un motlle simpàtic on posar els trossos de plastidecors i al forn. A les instruccions deia molt alt el forn, però provant us diré que crec que és millor el forn a uns 170* com a molt fins que es fonguin els trossos. Desprès nomès deixar refredar i llestos per tornar a pintar!!   

                                

A final ens en van sortir uns quants. I entre tallar, controlar el forn, esperar que es refredessin, provar de pintar i aprofitar per jugar amb els ninotets vam passar tot un dia ben entretingut.

Comentaris

Unknown ha dit…
Que xulo, aquests nens han de passar-s'ho bomba per força amb una mare tan guai!! :D