Samarretes i més samarretes


A veure que us semblen aquestes samarretes. Ara gairebé sempre que haig de fer un regal i no se m'acut res que li pugui agradar, doncs compro una samarreta i la personalitzo amb algun dibuix, silueta... que sé que li agradarà al destinatari.
I us ho asseguro, són un èxit sempre!!

Aquesta primera és el dibuix d'una pilota va dedicada al meu nebot Gerard que és un fan del Barça i del fútbol en general. Tot i que li vaig regalar pel seu aniversari i és un nen, i el regal no deixa de ser roba li va encantar!!!
De fet després d'aquesta he rebut un encàrrec per fer-ne un parell més.
Podeu trobar el tutorial aquí. Per si de cas faig una mica de recordatori:


Pel darrera s'apuntala un tros de roba, samarreta del color que voleu que es vegi un cop acabat el dibuix. Penseu que el tros de roba ha de ser de la mida del dibuix.


Després gireu la samarreta i embasteu amb agulles el dibuix, és a dir el paper, procurant que quedi just a sobre de la samarreta que heu embastat per darrera.
Ara només queda cosir seguint el dibuix.
Quedarà una cosa més o menys així:



Retallar amb molt de compte el que voleu que es vegi del color de la samarreta del darrera i llestos.


Aquesta és per al meu cunyat, haig de dir que se la va posar i no se la va treure pas, això deu voler dir que li ha fet el pes oi?

Si us agraden i en voleu alguna passeu per la Marieta & Co i feu un encàrrec, hi podreu anar trobant mostres variades a mida que les vagi fent es clar!!!

Comentaris

diplodoc ha dit…
M'han agradat molt. Jo normalment les que són només en un color les faig amb estencil, però aquesta tècnica també està molt bé.